Lampada incandescente, lampada a risparmiu energeticu, lampa LED, chì pensate chì hè megliu?

Cum'è una casa muderna è l'illuminazione cummerciale materiali indispensabili, lampade è lanterne ùn sò micca solu funzioni di illuminazione cusì unicu.Diverse fonti di luce ponu esse cunfigurate per creà diversi effetti di illuminazione è di illuminazione.

Allora, chì sò i tipi cumuni di fonti di illuminazione?Chì sò i vantaghji è i svantaghji di e diverse fonti di illuminazione?À quale tipu di situazioni spaziali si applicanu?Sottu, l'autore vi cuntarà per voi in u futuru lampade di casa è lanterne classificazione fonte di luce è caratteristiche, vi darà surghjente di luce super praticu sceglie è cumprà abilità.

Prima, avemu bisognu di cunnosce qualchi paràmetri chjave nantu à a fonte di lumera di a lampada

1. Flussu luminosu : a somma di u flussu luminoso emessu da una fonte luminosa in una unità di tempu.A più grande u putere generale, u più altu l'efficienza luminosa, u più altu u flussu luminoso.

2. Temperature di u culore: a temperatura di u corpu neru hè chjamatu a temperatura di u culore di a fonte di luce quandu u culore di a fonte di luce hè u listessu cum'è u culore di u corpu neru radiatu à una certa temperatura.

3. Rendu di culore: a vita media di una fonte di luce à u veru culore di un ughjettu, quandu u 50% di a fonte di luce hè disattivata, a vita media di a fonte di luce.

4. Cunversione Photoeffectelectro-ottica: Quantu Light hè emessu da diverse fonti di luce à u stessu tempu, usendu a stessa quantità di electricità.Una fonte di luce cù alta efficienza hè certamente più efficienza energetica chè una cù bassa efficienza.

5. Frequenza stroboscopica: u nùmeru di lampi per seconda di a fonte di luce, più altu hè a freccia stroboscopica, più grande l'impattu avversu nantu à a visione.

centru

Siconda, a classificazione di e fonti di illuminazione

1. Lampi incandescent

U più grande svantaghju di i bulbi incandescenti hè a so corta vita, chì tipicamente varieghja da 3.000 à 4.000 ore.Certi lampadine di bassa qualità duranu solu 1.500 ore.Lampada incandescente hè spessu usata in a sala di pranzu, a camera è l'altru spaziu in a casa, u culore di l'aspettu hè più còmode.

• Vantaghji:una piccula fonte di luce, cù una grande varietà di forma di paralume;versatilità, varietà di culore, cù l'orientazione, scattering, diffuse è altre forme;Pò esse usatu per rinfurzà u sensu tridimensionale di l'uggetti, a luce incandescente hè più vicinu à u culore di u sole.

• Cons:micca ecologicu;U 95% di l'energia utilizata in lampadine incandescenti hè aduprata per u riscaldamentu, è solu 5% di l'energia hè veramente cunvertita in luce visibile;temperature elevate di riscaldamentu, evaporazione termica rapida, vita corta (1000 ore), alta cumpusizioni infrared, suscettibile à vibrazioni, bassa temperatura di culore, cù u giallu.

• Scopu di l'applicazione:Sala da pranzu in casa, camera da letto

2. Lampada di tungstenu alogenu

I lampi d'alogenuri di metalli sò un tipu di lampade incandescenti chì duranu generalmente trà 3.000 è 4.000 ore, micca più di 6.000 ore.Stu tipu di lampada pò esse aduprata per l'illuminazione chjave, per esempiu, per mette in risaltu pitture decorative nantu à i muri, decorazioni interni, etc., pò esse illuminata da una tazza di luce fredda, è a luce bianca di a lampada pò esse cambiata secondu. à diversi stili di decorazione di a casa, sia in linea cù a moda.

• Vantaghji:simplice, prezzu bassu, regulazione è cuntrollu di luminosità faciule, bona resa di culore.

• Disvantages:cortu vita serviziu, bassu efficienza luminosa, u filamentu in un longu tempu à alta temperatura propensu à fusible, altu fallimentu rate.

• Scopu di l'applicazione:I fari di l'automobile è i fanali posteriori, è ancu a casa, l'uffiziu, l'edificiu di l'uffiziu, etc

3. Luci fluorescenti

• Vantaghji:risparmiu d'energia, lampade fluoriscenti cunsuma circa 60% di l 'electricità pò esse cunvertiti à luce ultraviolet, l 'altru energia hè cunvertisce à u calore.L'efficienza di cunversione di a luce ultravioletta à a luce visibile hè di circa 40%.Dunque, l'efficienza di lampade fluorescenti hè di circa 60% × 40% = 24% - circa duie volte quella di lampade à filamentu di tungstenu di u listessu putere.

• Disvantages:pruvuca a lumera fading, lampade fluoriscenti ùn sò micca bè cum'è lampade incandescent;a luce lampeghja è affetta a visione in una certa misura;in più, ci hè a contaminazione di mercuriu in u prucessu di produzzione è dopu esse usatu è scartatu, risultatu in a contaminazione ambientale.

• Scopu di l'applicazione:fabbrica, uffiziu, scola, supermercatu, ospedale, magazzinu è altri spazii publichi interni.

4. Lampi fluoriscenti compacti

I Cfls sò populari per l'efficienza energetica, cù un cfls di 9 watt equivalenti à un incandescente di 40 watt.Cfls anu ancu una vita più longa, tipicamente trà 8.000 è 10.000 ore.L'usu nurmale di lampi di risparmiu d'energia per un periudu di tempu, i lumi seranu dimmed, soprattuttu per via di a perdita di fosforu, tecnicamente cunnisciutu cum'è decadenza.Qualchì lampa di risparmiu d'energia di alta qualità hà inventatu una tecnulugia luminosa constante, pò lascià u tubu di lampa per mantene a megliu cundizione di travagliu per un bellu pezzu, aduprà 2000 ore, decadenza di luce menu di 10%.

• Vantaghji:alta efficienza luminosa, hè più di 5 volte lampade incandescent ordinariu, effettu di risparmiu d'energia hè evidenti;longa vita, hè circa 8 volte bulbi ordinariu;è taglia chjuca, faciule d'utilizà.

• Disvantages:sbiadimentu di a luce;a resa di u culore bassu, a lampada incandescente è a lampa alogena a prestazione di u culore hè 100, u rendiment hè perfettu;A resa di u culore di lampa à risparmiu d'energia hè soprattuttu trà 80 à 90, a fonte di luce di bassa resa di culore ùn solu vede e cose u culore ùn hè micca bellu, hè male per a vostra salute è a vostra vista.

• Ambitu di applicazione:illuminazione di trafficu, illuminazione interna, illuminazione di u paisaghju

5.Led Light

Hè cunnisciutu ancu diodu emettitore di luce, hè una nova tecnulugia.Avà nantu à u mercatu, luci LED bianchi in u rendiment hè bonu, ma i luci LED attuali in u tecnicu deve esse migliuratu.

• Vantaghji:A luce LED hà assai vantaghji, cum'è una piccula dimensione, un bassu cunsumu d'energia, una longa vita, una prutezzione ambientale non tossica, inizialmente utilizata per a decorazione esterna, l'illuminazione ingegneria, avà sviluppata gradualmente à l'illuminazione domestica.

• Disvantages:u prezzu hè caru, a nicissità di un drive constant-current, u trattamentu di dissipazione di calore ùn hè micca faciule di decadenza.L'efficienza di u lume bassu, u culore manca, in a banda 7 di luce LED blu è verde hè menu, cusì in a visualizazione di culore manca.

• Scopu di l'applicazione:illuminazione di trafficu, illuminazione interna, illuminazione di u paisaghju

Cum'è sopra, Germanlite detalla i tipi di fonti di luce cumuni per l'illuminazione di casa è i so vantaghji è i disadvantages, sperendu aiutà à sceglie a vostra illuminazione è e fonti di luce.Lampadine è lanterne fonte di luce ùn hè micca più caru più bonu, ancu esse micca più luminosu più bonu, cunvene sè stessu preferenza è dumanda spaziu vai.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019